3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ

Μαραθώνος 1 19100 Μέγαρα , Τηλ.: 2960-29277 mail@3dim-megar.att.sch.gr

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς
Κινηματογράφος

Λατέρνα φτώχεια και φιλότιμο (1955)

E-mail Εκτύπωση PDF

Σενάριο, σκηνοθεσία: Αλέκος Σακελλάριος
Πρωταγωνιστούν: Β. Αυλωνίτης, Μ. Φωτόπουλος, Τ. Καρέζη


Το επάγγελμα του λατερνατζή στην Αθήνα έχει χάσει την αίγλη του. Έτσι, οι δυο λατερνατζήδες της ιστορίας μας παίρνουν το δρόμο για την επαρχία. Στα πανηγύρια, τις γιορτές και γενικά στα χωριά παίζουν μουσική για να κερδίσουν τον επιούσιο. Μια μέρα, καθ' οδόν προς κάποιο πανηγύρι, και κουρασμένοι από το βάρος της λατέρνας που κουβαλάνε στην πλάτη, συναντούν μια όμορφη κοπέλα, την Καίτη. Η Καίτη, ένα χαριτωμένο κορίτσι, απελπισμένη από τη ζωή της, έχει πάρει τα βουνά. Ο πατέρας της, πλούσιος επιχειρηματίας, θέλει να την παντρέψει με κάποιον πολύ μεγάλο σε ηλικία, αλλά εκείνη είναι ερωτευμένη με κάποιον νεαρό υπάλληλό του. Έτσι το σκάει από το σπίτι της και καθώς περιπλανάται χωρίς σκοπό συναντάει τους δύο λατερνατζήδες, τον Παυλάρα και τον Πετράκη. Εκείνοι τυχαία διαβάζουν σε κάποια εφημερίδα για τη μεγάλη αμοιβή που δίνει ο πατέρας της σε όποιον βρει την κόρη του και... η κατάσταση περιπλέκεται...

Η λατέρνα γυρνάει στις μελωδίες του κορυφαίου Μάνου Χατζιδάκι, ο μετρ Αλέκος Σακελάριος σκηνοθετεί τρυφερά και το φιλότιμο "βαδίζοντας" πλάι στην φτωχειά, αναδεικνύεται ο μεγάλος νικητής. Η ταινία είναι το πρωταγωνιστικό ντεμπούτο της Τζένης Καρέζη και η ταινία έρχεται δεύτερη τη χρονιά 1955- 56 με 126.000 εισιτήρια και πρώτη την ιστορική, πλέον, "Στέλλα".

Στιγμιότυπα από την ταινία Λατέρνα, φτώχεια και φιλοτιμο (1955) με τους Βασίλη Αυλωνίτη, Μίμη Φωτόπουλο και Τζένη Καρέζη.

Τζένη Καρέζη
Τζένη Καρέζη, Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος
Τζένη Καρέζη
Τζένη Καρέζη, Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος
Χρήστος Τσαγανέας
Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος
Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος
Τζένη Καρέζη, Αλέκος Αλεξανδράκης
Βασίλης Αυλωνίτης, Τζένη Καρέζη
Βασίλης Αυλωνίτης, Τζένη Καρέζη
Μίμης Φωτόπουλος
Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος, Τζένη Καρέζη
Τζένη Καρέζη
Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος, Τζένη Καρέζη
Τζένη Καρέζη
Μίμης Φωτόπουλος, Τζένη Καρέζη
Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος
Βασίλης Αυλωνίτης, Τζένη Καρέζη
Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος, Τζένη Καρέζη
Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος
Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος
Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος
Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος

Βασίλης Αυλωνίτης, Μίμης Φωτόπουλος, Τζένη Καρέζη

Κριτική:

Ίσως το πιο κλασικό δείγμα ελληνικού λαϊκού κινηματογράφου με θεματολογία βγαλμένη όπως του νεορεαλισμού από τη ζωή, ωραία εξωτερικά γυρίσματα, πανέξυπνο σενάριο, νοσταλγία για έναν κόσμο που σβήνει αλλά και ηθογραφικές και κοινωνικές αναφορές (ο φόβος του αστυφύλακα, το προξενιό, το πανηγύρι με τους γραφικούς τύπους κλπ.). Φτώχεια, ευγένεια, φιλότιμο, φοβερές οπτικοποιήσεις τραγουδιών (του Χατζηδάκη) που έχουν γράψει ιστορία, αλλά το καλύτερο είναι οι ερμηνείες του Φωτόπουλου και του Αυλωνίτη. Παρουσίες με ψυχή και ανθρωπιά που εξακολουθούν να συναρπάζουν καθώς γυρνούν το μοχλό της λατέρνας στο πέρασμα του χρόνου.

Ατάκες:

ΠΕΤΡΑΚΗΣ (ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ): Κάτσε βρε αδερφέ μου, γιατί από το σκύψε σκύψε, κοντεύω να διπλώσω σαν εφημερίδα. Εδώ που τα λέμε, έχει τις οκάδες της.
ΠΑΥΛΑΡΑΣ (ΑΥΛΩΝΙΤΗΣ)
: Εμένα μου λες; Σαράντα χρόνια την έχω στην πλάτη.
ΠΕΤΡΑΚΗΣ
: Βαριά και ασήκωτη, αδελφέ μου.
ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Πολύ βαριά. Και μετά σου λέει "ελαφρά μουσική"!

ΠΕΤΡΑΚΗΣ
: Αν δεν υπήρχαν οι λατερνατζήδες, οι χελώνες θα ήταν τα πιο δυστυχισμένα ζώα της γης.
ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Έλα ρε. Ακούμπα την εδώ, να ανασάνεις λίγο.
ΠΕΤΡΑΚΗΣ
: Έγω ξέρεις τι λέω; Εδώ που έίναι και δροσιά, να σκάψουμε δυό λάκους και να μπούμε μέσα να πεθάνουμε.
ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Πετράκη σου 'χω πει ότι ο καλλιτέχνης δεν πρέπει να απογοητεύεται.

ΠΕΤΡΑΚΗΣ
: Μονο που ξέρεις το χουι μου . Δε μπορω να κοιμηθω αν δε διαβασω λίγο.
ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Να σου δωσω το απολυτήριο του στρατού μου να διαβασεις ??
ΠΕΤΡΑΚΗΣ
: Να διαβάσω ειπα ρε Παυλάρα , οχι να μελετήσω αρχαία ελληνική ιστορία .

ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Εμείς είμαστε καλλιτέχνες.
ΠΕΤΡΑΚΗΣ
: Τι καλλιτέχνης, μωρέ. Μ' έχεις πρήξει. Είμαστε καλλιτέχνες επειδή γυρίζουμε το χερούλι της λατέρνας και βγάζει μουσική; Ε, λατέρνα είναι, μουσική θα βγάλει. Αν ήταν μηχανή του κιμά, θα έβγαζε κρέας!

ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Κοίτα ρε μια επιταγή με φουστάνια, που βρήκαμε στο δρόμο!
ΠΕΤΡΑΚΗΣ
: Κοίτα πως πίνουνε νερό, πένηντα... χιλιάρικα!
ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Αδελφέ μου, πρώτη φορά βλέπω πενήντα χιλιάρικα μαζεμένα.

ΠΕΤΡΑΚΗΣ
: Τι έπαθες, ρε;
ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Γλίστρησα και έπεσα.
ΠΕΤΡΑΚΗΣ
: Γιατί δε σηκώνεσαι;
ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Γιατί να σηκωθώ; Εδώ έπεσα, εδώ θα κοιμηθώ. Να μου πεις κύριε, σήκω από χάμω, να πας να πέσεις στο κρεβατάκι σου, το καταλαβαίνω. Αλλά να σηκωθώ από χάμω, για να πάω να πέσω πάλι χάμω... δεν υπάρχει λόγος.

ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Δεσποινίς, η λατέρνα άμα την αγαπάς, δεν σε κουράζει. Άμα δεν την αγαπάς, σε κουράζει.
ΚΑΙΤΗ (ΚΑΡΕΖΗ)
: Εσείς την αγαπάτε;
ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Πλατωνικώς!

ΠΕΤΡΑΚΗΣ
: Μαέστρο. Διάλλειμα 5 δραχμές... 5 λεπτά ήθελα να πω.
ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Γιατί;
ΠΕΤΡΑΚΗΣ
: Αρχίζει η ταληροθεραπεία.
ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Δεν το κατάλαβα;
ΠΕΤΡΑΚΗΣ
: Το ταληροντούζ που λέγαμε!
(του αδειάζει την κανάτα στο κεφάλι)

ΠΑΥΛΑΡΑΣ
: Αμάν, αδελφέ μου, δροσά που πήρα! Δροσά που πήρα, αδελφάκι μου!

Για φύλλα εργασίας πατήστε εδώ

Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 25 Απρίλιος 2012 01:25
 

Το Σωφεράκι 1953

E-mail Εκτύπωση PDF

ΤΟ ΣΩΦΕΡΑΚΙ (1953)

Σενάριο, Σκηνοθεσία: Γιώργος Τζαβέλλας
Πρωταγωνιστούν: Μίμης Φωτόπουλος, Σμαρούλα Γιούλη, Νίκος Ρίζος


Ιστορία

Ford Model T (1908 - 1927)

Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε το 1908 από τον Χένρι Φόρντ.Την αρχή έκανε στην Γαλλία, το 1769, ο Νικολά Κουνιό (Nicolas Jοseph Cugnot), δημιουργώντας το πρώτο αυτοκίνητο όχημα, ένα ατμοκινούμενο αμάξι, το fardier. Το ασταθές αυτό όχημα ανετράπη και χτύπησε σε ένα τοίχο, αποτελώντας έτσι και το πρώτο ατύχημα με αυτοκινούμενο όχημα στην ιστορία. Το 1770, ο Γερμανο-Αυστριακός εφευρέτης Ζίγκφριντ Μάρκους (Siegfried Marcus) συναρμολόγησε ένα μηχανοκίνητο αμαξίδιο. Το όχημα του Marcus έχει ήδη ξεπεράσει το μηχανικό κινητήρα του Κουνιό σε μηχανική ενέργεια. 92 χρόνια αργότερα, ο Ετιέν Λενουάρ (Etienne Lenoir) έφτιαξε το πρώτο αυτοκίνητο με μηχανή εσωτερικής καύσης και ένα χρόνο αργότερα ο Λενουάρ πραγματοποίησε το 1-ο ταξίδι με αυτοκίνητο στον κόσμο καλύπτοντας κυκλική διαδρομή 19,3 χλμ. με μέση ταχύτητα 6,4 χλμ/ώρα και ισχύ μόλις 0,5 ίππους.

Το αυτοκίνητο, με κινητήρα του Νικολάους Όττο (Nikolaus Otto) εσωτερικής καύσης και καύσιμο τη βενζίνη, παρήχθη στη Γερμανία το 1885 από τον Καρλ Μπεντς (Karl Benz). Ο Μπεντς κατέθεσε τα σχέδια αυτού του αυτοκινήτου στο Μάνχαϊμ (Mannheim) της Γερμανίας. Παρότι στον Μπεντς αποδόθηκε η εφεύρεση του αυτοκινήτου (κακώς αφού ο Λενουάρ το είχε εφεύρει), αρκετοί άλλοι Γερμανοί, Γάλλοι και άλλων εθνικοτήτων μηχανικοί προσπαθούσαν να κατασκευάσουν παρόμοια οχήματα την ίδια εποχή. Το 1886 οι Γκότλιμπ Ντάιμλερ (Gottlieb Daimler) και Βίλχελμ Μάιμπαχ (Wilhelm Maybach) στην Στουτγκάρδη κατέθεσαν αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για την μοτοσυκλέτα, κατασκευασμένη και δοκιμασμένη επίσης το 1885. Αργότερα,τα αυτοκίνητα εξελίχτηκαν και πλέον μπορούσαν να καλύπτουν μεγαλύτερες αποστάσεις σε λιγότερο χρόνο.

Παραγωγή του αυτοκινήτου

Αυτοκίνητα με μηχανές εσωτερικής καύσης παράχθηκαν για πρώτη φορά στην Γερμανία από τον Καρλ Μπεντς (Κarl Benz) το 1885 - 1886 και τον Γκότλιμπ Νταίμλερ (Gotlieb Daimler) ανάμεσα στο 1886 και το 1889. Ο Μπεντς ξεκίνησε να δουλεύει πάνω στα σχέδια ενός νέου κινητήρα το 1878. Στην αρχή επικεντρώθηκε στην κατασκευή ενός αξιόπιστου δίχρονου βενζινοκινητήρα, βασισμένος στα σχέδια του τετράχρονου κινητήρα του Όττο. Τα σχέδια του Όττο απορρίφθηκαν, ενώ ο Μπεντς είχε έτοιμο τον κινητήρα του την Πρωτοχρονιά και πήρε άδεια ευρεσιτεχνίας το 1879. Ο Μπεντς κατασκεύασε τα πρώτα τρίκυκλα αυτοκίνητα το 1885 και πήρε άδεια ευρεσιτεχνίας από την πόλη του Μάνχαϊμ τον Ιανουάριο του 1886. Αυτό ήταν το πρώτο όχημα εξ ολοκλήρου σχεδιασμένο και κατασκευασμένο ως αυτοκίνητο ..και όχι ως μετατροπή μιας άμαξας ή ενός κάρου. Μεταξύ άλλων, ο Μπεντς εφηύρε ένα σύστημα ρύθμισης της ταχύτητας γνωστό ως επιταχυντή, την ανάφλεξη, χρησιμοποιώντας σπινθήρα από μπαταρία, τον αναφλεκτήρα (μπουζί), τον συμπλέκτη, το σύστημα επιλογής ταχυτήτων και το ψυγείο νερού.

Κατασκεύασε βελτιωμένες εκδόσεις το 1886 και το 1887. Άρχισε την παραγωγή το 1888, την πρώτη παραγωγή αυτοκινήτου στην ιστορία, στηριζόμενος στην εταιρεία "Benz & Sie" που ο ίδιος είχε ιδρύσει. Η σύζυγος του Μπέρτα (Bertha) έκανε σημαντικές υποδείξεις για καινοτομίες, τις οποίες ο Μπεντς συμπεριέλαβε στο καινούργιο μοντέλο, το οποίο ήταν ακόμη τρίτροχο. Κατασκευάστηκαν 25 οχήματα μέχρι το 1893, οπότε και παρουσίασε το πρώτο τετράτροχο αυτοκίνητο, το οποίο κινούνταν από έναν τετράχρονο κινητήρα, που είχε σχεδιάσει ο ίδιος. Το ίδιο διάστημα, ο Εμίλ Ροζέ (Emile Roger) στη Γαλλία κατασκεύαζε κινητήρες του Μπεντς με την άδεια του σχεδιαστή, αρχίζοντας και την κατασκευή ολόκληρων αυτοκινήτων. Καθώς η Γαλλία της εποχής ήταν πιο προοδευτική, δέχτηκε πιο εύκολα τη νέα αυτή δημιουργία: περισσότερα οχήματα κατασκευάσθηκαν και πουλήθηκαν στην Γαλλία, παρά στην πατρίδα του εφευρέτη, την Γερμανία. Στη Γαλλία, επίσης, εμφανίζονται ακόμη οι κατασκευαστές Πανάρ και Λεβασόρ (Panhard & Levassor) και Αρμάν Πεζό (Armand Peugeot). Οι δύο πρώτοι κατασκεύασαν το όχημά τους το 1891 σε από κοινού εγχείρημα με τον Εντουάρ Σαραζέν (Edouard Sarazin), ο οποίος είχε τα δικαιώματα κατασκευής του κινητήρα Μπεντς στη Γαλλία και ακολούθησε ο Πεζό. Οι Πανάρ και Λεβασόρ ήταν οι δημιουργοί του πρώτου συστήματος μετάδοσης όπως το γνωρίζουμε σήμερα. Το τοποθέτησαν στο μοντέλο Πανάρ του 1895. Ο Αρμάν Πεζό ήταν, παράλληλα, ο κατασκευαστής που κέρδισε τον πρώτο αγώνα αυτοκινήτου στη Γαλλία το 1895.

Ένας ακόμη σταθμός στην ιστορία της αυτοκίνησης σημειώνεται το 1892. Είναι το έτος που ο Ρούντολφ Ντίζελ (Rudolf Diesel) κατασκευάζει τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης με καύσιμο το πετρέλαιο. Αρχικά ο κινητήρας του δεν χρησιμοποιήθηκε στα αυτοκίνητα, καθώς ήταν αρκετά βαρύς, αλλά το 1898 κινητήρες ντίζελ χρησιμοποιούνταν σε εργοστάσια, για να κινούν αντλίες σε υδρευτικά και αρδευτικά δίκτυα, σε θαλάσσια οχήματα κτλ. Με τη συνεχή βελτίωσή του, ο κινητήρας ντίζελ άρχισε να χρησιμοποιείται σε φορτηγά αυτοκίνητα και, αργότερα, σε λεωφορεία.

Η παραγωγή επιβατικών αυτοκινήτων συνεχίστηκε και διαδόθηκε και σε άλλες χώρες. Το 1891 τα πρώτα αυτοκίνητα στις ΗΠΑ κατασκευάσθηκαν από τον Τζον Λάμπερτ {John Lambert). Ήταν τρίτροχα με οροφή δανεισμένη - ως κατασκευή - από τις άμαξες, ενώ το 1895 ο ίδιος παρουσίασε και τετράτροχη έκδοση. Η κατασκευή παρέμεινε σε επίπεδο βιοτεχνίας, όταν οι αδελφοί Τσαρλς και Φρανκ Ντάρια (Duryea), μετά την πρώτη κατασκευή και επιτυχείς δοκιμές του δικού τους οχήματος (1893), ίδρυσαν την εταιρεία "Duryea Motor Wagon Company" το 1896.[1] Αυτή ήταν η πρώτη εταιρεία βιομηχανικής κατασκευής αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, ενώ ο Φρανκ, οδηγώντας το δικό τους αυτοκίνητο, ήταν ο νικητής του πρώτου αγώνα αυτοκινήτου στις ΗΠΑ το 1895.[2]

Η κατασκευή αυτοκινήτων αυξανόταν με ταχείς ρυθμούς, ωστόσο το υψηλό κόστος και οι δυσκολίες ένταξης του στην πραγματικότητα της εποχής, δεν επέτρεψαν τη διάδοση του προϊόντος στις ευρείες λαϊκές μάζες, μολονότι είχε αρχίσει η κατασκευή του σε βιομηχανική κλίμακα από τον Ράνσομ Ολντς (Ransome E. Olds) και την εταιρεία του Oldsmobile το 1897. Ωστόσο, το κόστος παρέμενε πάντα πρόβλημα. Αυτό ίσχυε μέχρι το 1908, οπότε και σημειώνεται ο πρώτος μεγάλος σταθμός στην ιστορία του αυτοκινήτου: Ο Χένρι Φορντ (Henry Ford), έχοντας δημιουργήσει από το 1903 τη δική του ομώνυμη εταιρεία κατασκευής αυτοκινήτων, πήρε μια σημαντική απόφαση: Να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο, που ο μέσος πολίτης θα μπορούσε να αποκτήσει και να χρησιμοποιήσει σε καθημερινή βάση. Το 1908 παράγεται και διοχετεύεται στην αγορά το αυτοκίνητο - ιστορικός σταθμός της αυτοκίνησης: Είναι το Ford Model T, το οποίο στοίχιζε μόλις 950 δολάρια. Το όχημα έγινε ανάρπαστο, ενώ η τιμή του μειωνόταν συνεχώς. Στα 19 χρόνια που παρέμεινε στην αγορά (έως το 1927) πουλήθηκαν 15.500.000 αντίτυπα, ενώ η τιμή του είχε πέσει στα 280 δολάρια. Το Model T είναι το δεύτερο σε αριθμό πωληθέντων τεμαχίων αυτοκίνητο στον κόσμο. Ο Φορντ πέτυχε αυτό το εγχείρημα οργανώνοντας την κατασκευή σε γραμμή παραγωγής και καθετοποιώντας την εταιρεία του.

Για τα φύλλα εργασίας πατήστε εδώ

Πηγές:el.wikipedia.org,http://pdphoto.org/PictureDetail.php?mat=pdef&pg=7906, http://otanimoundaskalos.wordpress.com

(1953)- Σκηνοθεσία: ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Πρωτότυπος Τίτλος:
ΣΩΦΕΡΑΚΙ (ΤΟ)

Χρονιά Παραγωγής:
1953
Σκηνοθέτης:
ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
Είδος:
ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΗΚΟΥΣ, ΚΩΜΩΔΙΑ

Σενάριο:
ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ

Δ/ντής Φωτογραφίας:
ΚΑΡΥΔΗΣ FUCHS ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ
Μοντάζ:
ΚΑΤΣΟΥΡΙΔΗΣ ΝΤΙΝΟΣ
Μουσική Σύνθεση:
ΣΟΥΓΙΟΥΛ ΜΙΧΑΛΗΣ

Σύνοψη της υπόθεσης:
Ο πληθωρικός εργένης Βάγγος (Μίμης Φωτόπουλος) δουλεύει ως ταξιτζής με ένα γραφικό αυτοκίνητο - σαραβαλάκι. Η ζωή του θα αλλάξει όταν θα γνωρίσει και θα ερωτευτεί τη Λέλα (Σμαρούλα Γιούλη). Θα εγκαταλείψει τις απόψεις του περί εργένικης ζωής και θα αποφασίσει να αποκτήσει καινούργιο ταξί. Όμως, η μητέρα της Λέλας (Σπεράντζα Βρανά) αντιδρά στη σχέση αυτή. Έτσι, ο Βάγγος και οι φίλοι του θα αναγκαστούν να απαγάγουν τη Λέλα.

Βοηθ. Σκηνοθέτη:
ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΝΑΠΟΛΕΩΝ
Βοηθ. Δ/ντή Φωτογραφίας:
ΚΑΤΣΟΥΡΙΔΗΣ ΝΤΙΝΟΣ
Μακιγιάζ:
ΚΕΛΕΣΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
Μουσική Εκτέλεση:
ΟΡΧΗΣΤΡΑ ΜΑΝΩΛΗ ΧΙΩΤΗ ()
Στίχοι Τραγουδιών:
ΤΖΑΒΕΛΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ " ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ "
Μηχανικός Ήχου:
ΖΕΡΒΑΣ ΜΑΡΚΟΣ
Φωτογράφος-Πλατώ:
ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ ΝΤΙΝΟΣ
Δ/ντής Παραγωγής:
ΦΙΝΟΣ ΦΙΛΟΠΟΙΜΗΝ
Βοηθ. Δ/ντή Παραγωγής / Φροντιστής:
ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΗΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ , ΒΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ ΣΠΥΡΟΣ
Φωτογραφίες:
3 φωτογραφίες που αφορούν αυτή την ταινία



Παραγωγή:
ΦΙΝΟΣ ΦIΛM

 

Ηθοποιοί:
ΦΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΜΗΣ
ΓΙΟΥΛΗ ΣΜΑΡΟΥΛΑ
ΒΡΑΝΑ ΣΠΕΡΑΝΤΖΑ
ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΤΖΕΝΗ
ΠΑΤΡΙΚΟΥ ΛΕΛΑ
ΦΙΛΙΠΠΙΔΟΥ ΛΟΛΑ
ΡΙΖΟΥ ΕΛΣΑ
ΡΙΖΟΣ ΝΙΚΟΣ
ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΖΕΝΕΡΑΛΗΣ ΘΑΝΟΣ
ΛΟΥΚΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΦΕΡΜΑΣ ΝΙΚΟΣ
ΚΑΡΑΒΟΥΣΙΑΝΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΚΑΡΑΝΑΣΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΕΡΡΙΚΟΣ
ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ



Χρώμα:
Α/Μ
Ήχος:
ΗΧΟΣ
Τελευταία Ενημέρωση στις Τετάρτη, 25 Απρίλιος 2012 00:59
 


Υλικό Διαπολιτισμικής

Τα παιχνίδια της αυλής

Παιδικά τραγούδια

Ο Παραμυθάς

Πειράματα με Απλά Υλικά

Εορτολόγιο

Online Επισκέπτες

Έχουμε 67 επισκέπτες συνδεδεμένους

Πώς να μας βρείτε

Δώστε διεύθυνση που βρίσκεστε και θα σχεδιάσουμε το πώς θα μας βρείτε



mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterΣήμερα342
mod_vvisit_counterΧθες1275
mod_vvisit_counterΕβδομάδα2710
mod_vvisit_counterΠροηγούμενη Εβδομάδα10211
mod_vvisit_counterΜήνας40973
mod_vvisit_counterΠροηγούμενος μήνας63045
mod_vvisit_counterΣυνολικά7160238

Έχουμε: 67 επισκέπτες συνδεδεμένους
Η δική σας IP: 10.2.34.21
 , 
Σήμερα: 25 Ιουλ, 2017