3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ

Μαραθώνος 1 19100 Μέγαρα , Τηλ.: 2960-29277 mail@3dim-megar.att.sch.gr

  • Μεγαλύτερο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Προκαθορισμένο μέγεθος γραμματοσειράς
  • Μικρότερο μέγεθος γραμματοσειράς

Η πυραμίδα της υγιεινής διατροφής

E-mail Εκτύπωση PDF

Οι τροφές περιέχουν όλα τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη το σώμα μας για να μεγαλώσει, να κρατηθεί σε φόρμα, να αναπτυχθεί, να κινηθεί, να σκεφτεί, να διαβάσει τέλος πάντων να ζήσει!

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν υπάρχουν υγιεινά τρόφιμα, αλλά υγιεινή διατροφή. Όλες οι τροφές επιτρέπονται και όλες απαγορεύονται αρκεί να υπάρχει μέτρο και σωστές αναλογίες, που από άτομο σε άτομο διαφέρει. Εξαρτώνται από το φύλλο, την ηλικία, το επάγγελμα, το βαθμό της σωματικής δραστηριότητας, κλπ.

basket_tomatoesΓια να έχουμε μία ισορροπημένη διατροφή πρέπει ναdoubleburger έχουμε ποικιλία στα τρόφιμα που τρώμε και να διαλέγουμε την σωστή ποσότητα για να είμαστε σίγουροι ότι παίρνουμε όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε. Σε αυτό μας βοηθάει η πυραμίδα της διατροφής, η οποία κατατάσσει τις τροφές σε ομάδες που πρέπει να τρώμε συχνά και είναι απαραίτητες στο καθημερινό μας διαιτολόγιo κι αυτές που πρέπει να τρώμε πιο σπάνια.

Οι ομάδες αυτές είναι:

Δημητριακά
Ζυμαρικά
Αμυλώδη

Φρούτα
Λαχανικά

Γαλακτοκομικά

Κρέας, Ψάρι
Αυγά, Όσπρια

Γλυκά
Λίπη

Μακαρόνια
Ρύζι
Πατάτες
Ψωμί
Κριθαράκι
Ξηροί Καρποί

κλπ

Πορτοκάλι
Μήλο
Μπανάνα
Φράουλες
Ντομάτες
Χόρτα

κλπ

Γάλα
τυρί
Κασέρι
Γραβιέρα
Γιαούρτι

κλπ

Κόκκινο Κρέας
Κοτόπουλο
Ψάρι
Φασόλια
Φακές

κλπ

Σοκολάτα
κέικ
Πάστες
καραμέλες
παγωτό

κλπ

Δείτε την ταινία πιέζοντας ΕΔΩ
movie

Πηγή:Αγωγή Υγείας - Πανεπιστήμιο Κρήτης

Τελευταία Ενημέρωση στις Κυριακή, 15 Ιανουάριος 2012 21:03  

Υλικό Διαπολιτισμικής

Τα παιχνίδια της αυλής

Παιδικά τραγούδια

Ο Παραμυθάς

Πειράματα με Απλά Υλικά

Εορτολόγιο

Online Επισκέπτες

Έχουμε 144 επισκέπτες συνδεδεμένους

Πώς να μας βρείτε

Δώστε διεύθυνση που βρίσκεστε και θα σχεδιάσουμε το πώς θα μας βρείτε