Ulti Clocks content

Μήνυμα για τους φίλους μας ...

Υλικό Διαπολιτισμικής

Τα παιχνίδια της αυλής

Παιδικά τραγούδια

Ο Παραμυθάς

Πειράματα με Απλά Υλικά

Ο γύρος του κόσμου με παραμύθια

Εορτολόγιο

Online Επισκέπτες

Έχουμε 23 επισκέπτες συνδεδεμένους

μέτρηση ημερών από συμβάν

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Downloads

Ο καιρός μας ο καλός!

Πώς να μας βρείτε

Δώστε διεύθυνση που βρίσκεστε και θα σχεδιάσουμε το πώς θα μας βρείτε



Βάστα δάσκαλε,

Εμείς σε εμπιστευόμαστε, ακουμπούμε επάνω σου. Μαζί θα φθάσουμε στην κορυφή πετώντας. Εκεί, βέβαια, μπορεί να φθάσουν κι άλλοι αλλά με άλλους τρόπους. Ο καθένας με τους τρόπους του, με τα όπλα του, με το ήθος του...Blog του Σχολείου μας. (Νέο)

Η παιδεία είναι ο δεύτερος ήλιος για τους ανθρώπους (Πλάτων)






Αποφυγή διαφημίσεων:

Στον  φυλλομετρητή υπάρχουν διάφορα Πρόσθετα, τα οποία τοποθετώντας τα, έχουμε σε μεγάλο βαθμό εξάλειψη των διαφημίσεων που γεμίζουν τις εμπορικές ιστοσελίδες, αλλά κυρίως έχουμε περισσότερη ασφάλεια, γιατί μπλοκάρονται οι αυθαίρετα ανοιγόμενες σελίδες, banners, pop-ups, αλλά και τα διάφορα script που χρησιμοποιούν αυτές οι σελίδες, με βάση τα οποία υπάρχει δυνατότητα προσβολής από κακόβουλο κώδικα στον υπολογιστή μας.

Ανοίγοντας τον Mozilla, πηγαίνουμε στα "Εργαλεία"==> "Πρόσθετα"==>"Λήψη περισσοτέρων Πρόσθετων", αναζητούμε και εγκαθιστούμε τα Adblock Plus και το NoScript

Όταν γίνει επανεκκίνηση του Mozilla τότε θα έχουμε τα πρόσθετα ενεργά.

Ψηφιακή αναπαράσταση της Μάχης του Μαραθώνα το 490π.Χ

Εκτύπωση PDF

Το βίντεο αυτό δημιουργήθηκε στα πλαίσια της εκθέσεως "Δημοκρατία και η Μάχη του Μαραθώνα" στο Ζάππειο Μέγαρο (29/Οκτ/10).Είναι μια προσπάθεια ώστε να γίνει κατανοητός ο τρόπος με τον οποίο έγινε η μάχη. Η τοποθεσία, η ανάπτυξη των στρατευμάτων και η τακτική μάχης που έδωσε στους Έλληνες το νικηφόρο αποτέλεσμα.Ή έκθεση έγινε από τον Σπύρο Μερκούρη, τον ακούραστο αδελφό της Μελίνας που ακόμα και στα 85 του δηλώνει το παρόν του στο πολιτιστικό προσκήνιο.Την δημιουργία και προβολή του ντοκιμαντέρ στα ΜΜΕ ανέλαβε η Honeybee.

Blogs του Σχολείου μας

....................
. ....................