Τα Ελληνικά Ιπποκίνητα ή Ιππήλατα Τραμ στις αρχές του 19ου αιώνα. -- The Horse-drawn tram in Greece in the early 1900s.
Τα Ιπποκίνητα τραμ της Σάμου, Αθήνας, Πειραιά και Θεσσαλονίκης - The horse-drawn tram in Samos,Athens, Piraeus and Thessaloniki.
Όμορφες εικόνες μιας άλλης εποχής, με τα νεοκλασικά κτίρια να κοσμούνε τις πόλεις και τα ιστιοφόρα τα λιμάνια , και που το άλογο δεν είχε σταματήσει ακόμη να είναι η κινητήρια δύναμη για τα περισσότερα μεταφορικά μέσα. Έτσι στην Ελλάδα, όπως και σε άλλα αστικά κέντρα του κόσμου, το ξεκίνημα των πρώτων Αστικών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς έγινε με Ιππήλατα Τραμ.
Ένα γραφικό μεταφορικό μέσο, που δυστυχώς όμως ήταν δυσβάσταχτο για τα άλογα, που πεθαίνανε συνεχώς από την μεγάλη ταλαιπωρία και την εξάντληση. Η εμφάνιση των πρώτων μηχανοκίνητων τραμ άρχισε σταδιακά να απαλλάσσει τα υπερήφανα αυτά πλάσματα από το υπέρογκο αυτό φορτίο μέχρι που έδωσε και το οριστικό τέλος.